Mys med Älsklingen!<3


Känner att det stinker coolhet om mig som bara ***!!!!
Haha nu sitter jag här med min underbara pojkvän och ser film på tv, Bad Boys 2 haha den e grym må jag säga!
Vi har myst på hela dagen, hoppat matta, lagat mat, åkt moppe, vilat, och haft en underbar dag! Vädret var ett plus idag, sjukt skönt med sol o värme, var de inte nyss snö? elr är det bara jag som tycker de? haha stört tycker ja..men ska inte klaga för det jag vill ha det är Sommar! :)))) nu börjar filmen igen så ska forsätta se den, ser ni nått som har ändras på bloggen? hmm jag har börjat blogga mer men imorgon blir det ändrig för då ska jag...


Ja just de, det får ni se, puss och godnatt på er!:)))♥

Små söta ord
Postat av: S A N N A S . R U M

Tar du bort <div id="header"></div>

2010-04-11 @ 17:01:13
Din blogg: http://sannasrum.blogg.se/

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0