Snälla gud lyssna!

Vi kallar dig "Kim" för det är både tjej o killnamn...iaf jag har försökt att prata med dig två gånger på två dar, får inget svar så det kan väl vart därför jag inte har trott på dig förr, men jag vet inte jag behöver dig och vissa folk säger att du finns där och hjälper än och lyssnar på en men varför svara du inte då?...Denna kim är då gud...


"Snälla gud ta inte min mormor ifrån jorden, snälla...jag mår så dåligt när jag får samtal från mamma att hon måste åka ner dit (Danmark) så fort hon kan....det är inte för min skull att du inte ska ta henne, men min mamma? det är hennes mamma snälla ta inte min mormor, min mammas mamma från oss snälla, vi älskar henne, jag ber gör det inte"




Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0