Godagens!

Hej, en sak det kan bli mycket stavfel i detta inlägg för att jag sitter på min "vanliga" dator nu och tagentbordet te den är helt segt så nu vet.
Iallafall vaknade runt 12:30? nått sådant, vet inte riktigt men aa dagen så länge har varit bra har la inte gjort så mycket har väll bara suttit vid datan och fixat mig lite, smink o sådant som ska på! Händer senare? hmm kl 20:00 drar jag hem till Lina där även en annan filur är (Malin:)) & vi ska la bara vara oss själva o ha det riktigt kul! vad vi ska göra? det vet vi inte men det löser sig alltid!:) Det var lite om min dag faktiskt, mer vet jag inte^^...nån som vill hitta på något? finns på mobilen och befinner mig i Lysekil typ!



Sedan är de en människa jag vill skriva om här!
...Hon är underbart snäll,söt och go!
är glad att vi är vänner, och står vid din sida det vet du.
det som har hänt? ja de har hänt inget vi kan hjälpa
alla gör vi våra misstag, men du vet jag sviker dig inte.
du kan komma till mig om det är något, de vet du ♥

(Klicka på bilden för att komma till hennes blogg)


Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0