Hej hopp gummi snopp!

Hej nu sitter jag hemma hos Lina och vi ska hitta något och deprimera ihop med :)
Mitt förslag, ta en apelsin och slänga i Antons huvve....men han har inte gjort mig nått så skippar de :D
Visst är jag snäll, får la hitta på nått annat då, döda Patrik? nej han är för tjock, (puss puss på dig Patrik)


Seriösa nu då, vad gör ni? ca 200 läsare? OMG varför läsa om mitt oseriösa liv? helt sjukt men coolt ändå :)
Nu är det bara några timmar kvar till skolan börjar, lite kul träffa alla galna människor har faktiskt saknat att bli ihjäl skrämd av Robin (han går 1cm framför mina öron och säger "gå frågetecken") Haha Och sedan alla andra underbara människor, elr aa det kommer bli stört nu men vi klarar detta ihop :) Nu orkar jag inte skriva mer PUSS!

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0