Hur sminkar jag mig?

Först börjar jag med att tvätta ansiktet med tvål (oparfymerad,spelar nog ingen roll med) & vatten, Sedan tar jag någon slags hudkräm, jag brukar andvända oparfymerad för det är bäst för mig. Efter jag gjort detta väntar jag 5-10 minuter tills jag börjar att sminka mig :)


Mascaran:- Den tar jag alltid på först, för ifall det faller ner så är det onödigt att lägga puder först.


Brunkräm:- Det tar jag bara om jag nyss har vaknat eller om jag har någon finne på gång.


Puder:- Andväder jag nästan i alla lägen.



Rouge:-
Tar jag lite för att få fram kindbena lite snyggt.



Så var det klart;D

Andvänder dock lite läppglans o ögonskugga när jag får lust (:






Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0