14 Januari o sommarpanik!

HejHej, har inte skrivigt nått vettigt på ett tag så tar väll ett lite inlägg nu eftersom jag inte kan sova, varför inte det då? Jo jag fryser därför ligger jag under mitt goa täcke men jag svettas som en gris men ändå fryser? hur hänger det ihop, jo jag kallsvettas...har nyss varit på badrummet och sköljt mitt ansikte i lite kallt vatten, skönt fast nu fryser jag ju! jobbigt...Så det var därför jag inte kom till skolan idag som jag lovade, eller aa jag sa det till Frida, men kunde inte förlåt :( <3 Så dagen har tillbringas med kallt vatten, varmt te, datan + teven, ingen kul dag, förutom på morran när jag vaknade (efter mycket lite sömn) så sov en väldigt underbar människa brevid mig. Säger som Dessies & Kissies min "Mr.R" haha töntiga är dem, och det är ju inte jag så jag vaknade upp brevid Robin :)<3

Detta inlägg heter ju "...o sommarpanik!" varför?

jo jag saknar sommaren, alla fina klänningar och sådant lätt klädda kläder,skor man kan ha på sig utan att frysa halvt ihjäl!... tänkte därför lägga upp lite kläder jag förhoppningsvis kommer synas med i sommar!...kankse inte alla men några (A) & kom ihåg detta är vad jag tycker är snyggt, skiter i alla mode trender, jag vill inte se ut som alla andra jag skapar mig en egen trend som är precis med dem klädersplaggen jag har lust och vill ha på mig (:




En leopardmönstrad bikini
Från: H&M
Pris: 129 kr


Skulle ladda upp lite mer kläder som jag skrev, men vett ni? jag somnar nu så får ta det en annan dag puss på er jag ska ta mig i kragen imorgon och blogga ordentligt och ladda upp bilderna jag lovade er för typ två veckor sedan eller asså dem jag tatta från mitt jullov, Har inte orkat men imorgon så får jag göra det! puss puss

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0