19 januari

Hej hej, nu sitter jag hos Lina, mkt trevligt! fast vi försov oss och bussen går ju som dom går elr aa detta är bättre än det brukar, så vi kommer bara några minuter försent. vi har matte först så det gör inget att vi missa lite tycker man men aa^^Sedan har vi Eng o slutar med två timmar Media efter lunch väldigt tråkigt, elr aa det är kul men har man inget att göra är det skit tråkigt för jag går inte till skolan för att sitta på facebook, menar på eng o så är de gött men inte två timmar facebook facebook facebook...osv, ni förstår vad jag menar. Inget mer att skriva? har vart ont om tid att blogga eller inte tid men lust att blogga har vart slö sista tiden förlåt ska bättra mig om det går, om inte så tar jag nog en paus men det får ni ju se ifall jag gör det, säger till isf :)....Nu kommer Lina och sjunger, grymt fint måste jag säga ;)...hörs senare idag om jag ska hem, kanske hittar på något annat today(Y)....puss puss på er mina läsare, inte för det är lika många som Desirée Nilsson, men jag bryr mej inte, Det som läser min blogg gillar mig iaf :) puss!<333

Små söta ord
Postat av: Elin

[email protected]

2010-01-20 @ 19:51:29
Din blogg: http://eelinrehnstrom.blogg.se/

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0