Fråga mig, Jag svarar


Varför börja du blogga?
hmm grupptryck? nej jag vet inte, läste någras bloggar tyckte det verkade kul så jag skaffade mig en egen. Börja skriva lite men orkade inte så tog bort den och nu har jag hållt kvar denna bloggen sedan jag starta med den. så fastnade väll bor själva "blogg.se" det är lätt att fixa med design, koder och sådant här, sedan gillar jag att få ut mitt budskap genom text, dikter & låtar och sånt. Alla är inte gjorda att stå i mängden och skrika sina åsikter.

Vad är ditt budskap?
inte lätt att förklara, men fred på jorden? acceptera alla som det är? jag orkar inte färga mitt hår blont och putar med tuttarna för att få uppmärksamhet, jag vill få det för jag tjänar det. För att jag har något bra att säga, som jag sa alla vågar inte ställa sig och skrika vad man tycker, jag är en tjej som är mer bakendragen bland okänt folk men jag berarbetar mig själv på den biten, men jag får ut det jag vill genom musik,dikter och mitt bloggade (:

Vem/Vilka kan läsa din blogg?
alla som vill, jag tvingar ingen att läsa. Så den som inte gillar den behöver inte läsa:)

Vet dina föräldrar om att du bloggar?
ja det vet dom, de brukar läsa det ibland, vet inte varöfr men det är väll att hålla koll på vad jag skriver eller vad jag gör, ingen annaing. men det är alltid kul med läsare som läser alla mina inlägg, kanske dem inte läser alla men men.

Tjärnar du något på att blogga?
haha nej, jag gör väll inte detta för att tjäna pengar? jag lägger ut reklam på min blogg visst men jag får inte pengar fört, jag får läsare och det är det jag vill ha. Sprida mitt budskap och mian tankar till så många som möjligt (:

Varför videobloggar inte du?
ja den frågar är lätt att svara på, tycker inte det är kul att stå i speglen och filma sig själv stå och dra i sitt hår och prata om vem som är ute och vem som är inne, jag har faktiskt videobloggat en gång, var i Örebro visade min familj och omgivning jätte snabbt sedan mina fötter och så berättade jag vart jag var och varför. inget mer? jag hatar att höra min röst så jag skippar helst den biten. Visst det skulle vara lättare att slå på kameran och prata ist för att skriva ifall man är trött på att skriva men eftersom detta har blivit nån "fjortis" stil så vill jag ännu mindre (: ...dra sig i håret 24/7 och berätta om nått ingen bryr sig om? tell me vad är meningen med det?




vill ni veta mer? fråga isf
- lägg in en kommentar så svarar jag (:
saken är att jag måste lägga upp din fråga här
och försöka svara så bra som möjligt :)

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0