Helgen

Fredag
Skolan sluta 14:20 tro jag sedan drog jag och Lina och åt massa god thai mat, mums! sedan tänkte vi fika men vi blev skit mätta så orkade inte gå så vi sat där tills robban ringde så drog vi till Willys, köpte lite godis och sådant där. Efter lite kul där inne drog vi te kampen och Lina tog en buss hem o jag åkte med Robban och hans pappa till centralen där vi hoppa på tåget (: Sedan på kvällen kom Lina och vi såg tv, var vid Tranan? heter e så? och köpte godis, min bror körde och vi betalde typ haha, men men skitsamma sedan åkte vi hem efter 2 timmar typ så kom vi hem och sate och såg en skräck film, HATART!!!!! -.- men men en mkt trevlig dag/kväll (:

Lördag:
Vaknade runt 13:00 brevid min underbara pojkvänn, mys! sedan på dagen var vi ensamna hemma för mamma & pappa åkte te ett hotel och hade det gött, och min syster åkte te sin pojkvänn. Vad gjorde vi? laga mat, milkshake, såg film och tv och dampde runt sedan blev det Dingle och Pizza, och sedan var det väll bara ta det chill o sådant med alla andra, mycket trevligt! :)

Söndag
Sov länge, tv och sedan ut på isen, asså havet vi drog as långt ut te ala brygger och allt. Var as rädd men aa haha det gick jätte bra men men , ramla bara 10000000000000 gånger^^ men det gick bra sedan åkte Robban hem "/ mycket tråkigt men men, sedan har jag bara tatt det chill. skule ju städat ni vet men det har bara blivit stökigare än det var när Robin var här haha bra Sandra (Y)






Helgen har delats med Robin,Lina & Brosan + Johan lite i dag (Söndag)
Tack så mycket för en mysig helg alihopa! :)<3

Små söta ord
Postat av: jennie

Hej skulle du vilja hjälpa mig med min bloggdesgin, du skrev att du ville hjälpa alma så täbkte om du ville hjälpa mig med :D

2010-01-18 @ 20:04:46
Din blogg: http://jjenniess.blogg.se/

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0