NY DESIGN & HEADER

Hej jo som ni ser jag har ny blogg Design + header, riktigt nöjd faktiskt! Det finns bara lite arbeta kvar, små saker och sånt. Sedan har jag fått en förfrågan ifall jag kan fixa hennes blogg, sure! jag blir glad när du säger att du tyckte min var fin, så varför inte göra en till henne? :) aja nu kan jag inte skriva mer för jag måste städa mitt rum, eftersom det ser ut som fan...Har ändrat lite, som vanligt^^ iaf på Tv bänken står min fula laptop min nya HD Tv 32 tumm tror jag det var (som andvänds som skärm te datan ist för laptopen), och mina högtalare (små men bra) sedan lite andra data prylar ni vet trådlöst tagentbord, trådlös data mus och webbcamen så klart. Under tv bänken i alla hyllor ser det förjävligt ut om jag får säga det själv! Sedan mitt så kallade skrivbord/databord, det var ett databord men datan är flyttad ju så det blir ett pluggbord, nice va? ja inte för jag tror att jag kommer andvända det så mycket men jag hoppas verkligen att jag kommer det...:) hörs sen puss!

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0