17 Mars


Hej hej som ni ser på bilden har jag lagat mat...hm det får 0 av 5 krovar....shit asså jag måste vara sämst på att laga mat det är hemskt apropå att jag ska skaffa lägenhet efter sommar, hur kommer det att gå? OMG Jag vill inte ens tänka kommer ju gå ner 10000 kg haha^^men men nu sitter jag här min familj är i Danmark, varför är jag inte med? jo för jag har skola imorgon...kul-.- men men Lina kommer hit så vi ska la hitta på nått skojj :)) hon har med sig pasta, haha mobbat jag vet men vi kan inte laga något annat? :/ haha vi är sämst Lina^^.....aja nu ska jag dricka upp min varma oboy, låter helt random men jag får ont i magen av det och känner mig inte så hungrig då haha helt random jag vet men men jag är lite som jag är, speciell fast på att bra sätt hoppas jag :))) PUSS & KRAM!

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0