Du är nu raderad ur mitt liv...

För sisådär fyra månader sen lät det såhär från dig "Du är fin, jag vill vara med dig nu"
Jag var din bästavän, du smsa o prata med mig mins en gång per dag, jag tyckte det var jobbigt men du forsatte jag sa till dig det lugna ner sig men du fick mig att skratta, samma humor, ni vet vänskapen mellan oss var äkta så jävla äkta. Måde jag dåligt vände jag mig till dig, måde du dåligt så fann jag där för dig. vi fick oss på andra tankar och skrattade tillsammans istället, jag överdriver inte det var såhär mellan oss.




....Men nu är allt borta som har med dig att göra, jag gav dig flera tusen chanser men du sabbade dem, mina kompisar runt mig sa att jag skulle skita i dig, bryta allt. Du var en tönt för dem...jag var sur för att dem tyckte det. Men nu ser jag från deras håll du är verkligen en stor jävla mega tönt, vänskap? haha inget du kommer hitta med den stilen du kör med, man ska ha respekt vad alla säger men du tycke synd om dig, du tänkte bara på vad du tycke vad jobbigt och sa till mig " du är jobbig" jag skulle lägga av med allt med en gång men när jag berätta att du såra mig du skratta? det gör inte vänner...jag ser nu vilket rövhål till vän jag har haft...

Det första jag sa till dig var att jag inte kan släppa in nån i mitt liv för jag vågar inte, jag vågar inte att lita på någon men du övertalade mig du sa "sårar dig aldrig" osv höll de? nej för du är nog den som har sårat mig mest i hela världen...kanske överdirver? kanske inte mest men det känns förjävligt att jag gick på ditt spel...nej läsare detta är ingen kärlekes? detta är äkta vänskap? ni vet? men det var inte äka det var bara ett jävla äckligt spel...




Orkar inte skriva mer om denna person för det finns jätte mycket som jag kan skriva här...
äckligt blind var jag som inte såg vem du var...Du är nu raderad!


*You broked my heart, when you show me who you are*


Små söta ord
Postat av: anonymous

bra att den personen är raderad nu då ^^

2010-03-24 @ 21:00:06
Postat av: Isabella

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-08 @ 11:47:00
Din blogg: http://smsalåna.nu

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0