Gårdagen, var inte okej!

Det börja med att jag vaknade upp hemma hos Lina, i min inte så mysiga säng eftersom det hade vart en spindel i den kvällen då jag skulle gå och lägga mig. iaf vaknade pigg åt lite frukost och sedan bar det av till bussen, redan när vi satte oss där kände jag att jag mådde illa, svettades och sådant. Men jag bestämde mig att hålla ut, efter en timme bussresa och lite mer fick jag kommer ut i friska luften och andas...då regna det? tack så mycket...blää men ifall tog 5an upp te torget, vi orkade inte gå typ 500 meter^^men iaf vi kom te skolan och jag var sur grinig och allt man kunde vara det startade med Matte, ett ämne jag har svårt med men jag har viljan att klara den för jag tycker det är lite kul på samma gång, men då skulle alla störa oss eller aa vissa människor, sry att vi skrek på er men ni kunde inte accpetera att vissa behöver tystnad för att jobba, och klara vissa saker, så jag och Lina fucka ur totalt och sedan var dagen förstörd. Engelskan var lika dan, dem störda vi sura...jag bröt ihop totalt faktiskt, men dagen gick och den tog faktiskt äntligen slut. Köpte Parfym och sådant skit gott luktar den så min dag blev lite bättre....


Det var väll det hela tror jag, säger inte allt för det är för privat tycker jag.
Ett stort tack till Lina & Lisa att ni fanns där när jag bröt sönder, ni betyder♥


Dage idag? mår ftr sjukt dåligt vet inte vad det är? mensvärk? nej...måste varit något jag har ätit eller så
aja nu ska jag laga mat så vi hörs seanre :))) PUSS!

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0