Maskrosbarnen

Innan du läser denna text så tryck på "play"
 



Maskorsbarnen
, vad är det? det är en grupp vuxna som skapar läger och jobbar sig ur det svåra tillsammans med ungdomar som har sökt dit som har haft eller har samma problem som dem. Problemet är Föräldrar som lever i missbrukt eller har en psykisk sjukdomar. Hela lägret är gratis jag tycker ni ska gå in på deras hemsida och läsa om det mer, man kan chatta vara anonym och få tips av dem via nätet om allt.

Länk: www.maskorsbarnen.org

 


Små söta ord
Postat av: Fucking dramaqueen.

söötnos, ska du på lägret i sommar? <3

2010-03-23 @ 23:14:03
Din blogg: http://kittymjaooou.blogg.se/
Postat av: Sofie

Måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-13 @ 02:55:00
Din blogg: http://djurförsäkring.net

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0