Ny Kategori


att pedofiler & våltäksmän(kvinna,få tal av dem är kvinnor) borde låsas inne förevigt och genom gå massa hemska sakaer, jag menar dem får fan tänka på konsekveserna innan, inte dödstraff för då lider dem ju inte? dem ska lida tycker jag...inte för jag gillar när folk lider men om man våldtar någon elr är på någon som är midre och inte vill då tycker jag att man ska stå för sitt straff, vet inte men tatuera in pedofil eller våldtäksman i pannan på dem...hemskt låter det jag vet? men jag är verkligen imot dessa två saker...det finns saker som är värre eller ligger på samma nivå men det är saker jag har vart med om, jag själv eller min omgiven så detta drabbar mig hårt i hjärtat! Dem borde stoppas nu!!!

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0