Onsdag

Nu sitter jag här med min hund (Skrållan)...Skulle lekt med henne men hon är så lat för jag gav en bll man lägger godis i så ska hund sparka på den så godisarna åker ut, men hon är så lat så hon tar upp den och ställer sig framför mig med jätte ledsna ögon o vill att jag ska ta upp den där drägliga bollen och plocka ut godisarna åt henne, snacka om latmask haha! Vi ser också på film, gissa vilken? jag har sätt den över 25 gånger, nej jag överdriver inte! vi sitter och ser "I taket lyser stjärnorna" väldigt bra film, den som inte har sätt den borde se den tycker jag! Nu ska jag göra en design till en som har frågat mig ifall jag vill hjälpa henne och så klart jag inte säga nej? så pusshej!




Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0